Björn Kuipers komt naar Buitenpost

‘Ik behandel klanten op dezelfde wijze als Lionel Messi of Ronaldo’

Vrijdag 13 oktober komt Björn Kuipers op uitnodiging van de businessclub naar The Point in Buitenpost. Kuipers behoort tot de beste scheidsrechters van de wereld: hij floot 3 wedstrijden tijdens het WK in Brazilië en belangrijke wedstrijden in de Champions League.

Succesvol ondernemer
Naast deze intensieve carrière is Kuipers echter ook nog eens een succesvol ondernemer als eigenaar van drie supermarkten en een haarsalon. Toparbiter Björn Kuipers legt dwarsverbanden tussen de wereld van topsport en die van het bedrijfsleven. Met name over communicatie en samenwerken weet hij in dat verband boeiend te vertellen.

Kuipers vertelt over discipline, het brengen van offers, het overwinnen van tegenslag en het halen van doelstellingen. Meld je aan voor de avond met Björn Kuipers op vrijdag 13 oktober in The Point in Buitenpost, het begint om 19.30 uur.

Leden van de BCB kunnen gratis deelnemen, een introducee meenemen is mogelijk. De kosten bedragen dan €25 per persoon. De avond is inclusief hapjes en enkele drankjes.

Geen velden gevonden.