Businessclub Buitenpost, een initiatief van en voor ondernemers

‘In Buitenpost kan niets bestaan! Dat is een veelgehoorde tekst, dan moet er juist iets gebeuren. Wel samen doen!’

De BusinessClub Buitenpost (BCB) is een initiatief van enkele Buitenposter ondernemers. Niet nieuw of verrassend, wel een club die tot doel heeft de contacten tussen ondernemers in alle bedrijfssectoren te versterken. De BCB is voor ondernemers uit Buitenpost en ondernemingen in Buitenpost. Maar ook voor bedrijven die op een andere manier een band hebben met het dorp. De BCB zal enkele malen per jaar een activiteit organiseren, soms in combinatie met een spreker.

Het huidige bestuur bestaat uit een aantal enthousiaste ondernemende mensen met een speciaal gevoel voor het dorp Buitenpost en ondernemen. Doelstelling is om de kreet ‘In Buitenpost kan niets bestaan!’ te ontzenuwen.